Tegneforum - Norge
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

jeg er ny her, noen som kan fortelle meg litt om furumet? =)

2 posters

Go down

jeg er ny her, noen som kan fortelle meg litt om furumet? =) Empty jeg er ny her, noen som kan fortelle meg litt om furumet? =)

Poste  Isbjørnjenta Ons Mai 21, 2008 2:11 pm

hei.. Very Happy jeg er ny her og lurte på om noen kunne fortelle meg litt om forumet sånn at jeg blir litt kjent her... flower

vennlig hilen Isbjørjenta Smile
Isbjørnjenta
Isbjørnjenta

Female Antall Innlegg : 82
Bosted : telemark
Registration date : 21.05.2008

Til Toppen Go down

jeg er ny her, noen som kan fortelle meg litt om furumet? =) Empty Re: jeg er ny her, noen som kan fortelle meg litt om furumet? =)

Poste  Line Ons Mai 21, 2008 4:26 pm

Hei Isbjørnjenta!

Vel forumet er ganske lite og i det siste har det vært lite aktivitet på forumet. Men vi skal prøve og få opp populæriteten og også fikse en hel del på siden. Det er fint om du vet noen du kjenner som kunne vært interesert i dette. Ellers så er det konkuranser noen ganger. Du kan legge inn tegninger du har laget og få både kritikk og ros på den, hvis du ikke liker å tegne er det også greit med bare kommentarer eller se hva andre folk har gjort. Men det hadde vært morsomt med et par tegninger fra deg Wink
Line
Line
Admin

Female Antall Innlegg : 130
Bosted : Oppland
Registration date : 01.02.2008

https://norsktegning.forummotion.com

Til Toppen Go down

jeg er ny her, noen som kan fortelle meg litt om furumet? =) Empty Re: jeg er ny her, noen som kan fortelle meg litt om furumet? =)

Poste  Isbjørnjenta Ons Mai 21, 2008 5:58 pm

takk for at du svarte Very Happy jeg skal nok legge ut noen bilder og sånt og så skal jeg se om det er noen som jeg kjenner som vil bli medlem av forumet =) tongue
Isbjørnjenta
Isbjørnjenta

Female Antall Innlegg : 82
Bosted : telemark
Registration date : 21.05.2008

Til Toppen Go down

jeg er ny her, noen som kan fortelle meg litt om furumet? =) Empty Re: jeg er ny her, noen som kan fortelle meg litt om furumet? =)

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet